Dumma mig

Denna veckan har rent ut sagt varit förjävlig! Nya tag blir det efter lördag, för då har jag historieprov på torsdagen.. MEN NU E DET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG! Fy för vad denna dagen har vait efterlängtad! Och tidigare slutar man med (Y) Sweet!

Nu väntar jag bara på att mammsi ska komma hem så vi kan fika :) Undertiden kollar jag lite resor och drömmer mig bort till höstlovet<3

Nu har jag nog hittat en passande resa ;)Hoppas bara min resepartner e på.

Ja, från att ha varit superstressad och haft fullt upp är jag nu rastlös och har inget alls att göra. Finns det inget mellanting?!

Nu ska jag baka, för det känner jag för:) Cookies får det nog bli.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har historie provet på onsdag, inte torsdag :P

2010-10-03 @ 00:52:46
URL: http://johannarundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0