Feeling feeling, london, lopp

NU är jag så mätt att jag tror jag spricker!

Mina morgonar denna veckan har varit helt underbara! Vakna, ut en liten runda med Ruff, sätta på kaffe, rosta mackor, sätta på TV:n, ta mackorna och äta framför MTV. - Kan en morgon bli bättre?! Tror knappast det.

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe innan jag hoppar in i duschen. Sen ska nämligen jag och mammsi in till stan innan min första och sista lektion idag halv fyra -Historia. Hur kommer den se ut? han kommer säga "eftersom ni hade prov igår och eftersom jag är vikarie kan inte jag börja på något nytt med er så ni får gå hem" -Lönt det kommer kännas!? Aja sen ska jag iallafall hem och ut och springa, det var ett tag sedan nu, känner att det är dags att komma igång igen och få tillbaka min kondition. Nu är man mer pepp också, för jag och mamma ska starta ett löplopp till våren, då vi ska springa på natten från Höllviken till Mobilia och tillbaka. Kommer bli awesome!!! Hoppas DU är på! Det kommer mer info sen om loppet efter vi snackat mer och så, men nu har vi idén iallafall.

Nu ska jag hoppa in i duschan innan mamma hinner komma hem!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0