Jag tänker på det varje dag ska du veta

Idag har jag varit en riktigt klippa och varit halvbonde hos farmor och farfar! Haha. Eftersom farfar är på sjukan och kommer hem på måndag har farmor myket att stå i, så jag tog det goda intiativet till att hjälpa henne. Jag har klippt deras gräsmatta, som är 4 ängar, så jag har åkt traktorgräsklippare, skitkul är det! + att jag fixade middagsfikan till oss medans mamma och pappa skruvade hop en säng.

Åh, jag har en sån känsla, när jag är nervös, men ändå inte, längtar till något men vet inte till vad, pirrar i magen men vet inte varför... Riktigt skumt är det!

Ikväll kommer det bli skitkul!..Hoppas jag på! Igår hade jag också sååå jäklakul, inflyttningsmiddag hemma hos Lina, sen va vi på Etagé -nicigt värre!

Nu ska jag bara ta det lugnt innan cassicassancassandra kommer och vänder uppochner på huset mitt..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0