Pictures helps you reminding all the good things in life

Åh vad jag har saknat detta lite. Sitter just nu i min säng, eller ja snarare ligger på mage för att kunna skriva. Det är helt mörkt i rummet förutom de två ljusen jag tänt och datorn som lyser upp. Jag är dödstrött efter jobb, men ändå finns det något inom mig som är som en liten kreativstöt som bara vill att jag ska fixa rummet. För vad är härligare än att lägga sig på kvällen i en nybäddad säng och ett rent och ombonat rum med en massa ljus?

Denna veckan kommer bli en riktig mysvecka. Imorgon ska jag vara i Trelleborg heladagen. På tisdag ska jag till Damnark och gå lite på Ströget tillsammans med Lina. På onsdag ska jag till Limhamn och baka med min kusin och Hugo. På torsdag ska jag till körskolan och övningsköra och plugga lite teori. På fredag ska jag ut med Lina få se vart vi tar vägen, men kul ska det bli för det va ju trots allt ett bra tag sedan vi var ute nu. På lördag har jag inga planer! Det ni!. På söndag ska jag jobba. Ooooch där va det lovet slut.

Nu ska jag ta tag i mina kreativastötar och börja pyssla lite i rummet så har kan bli mysigt.

Bild från när jag var i Turkiet i somras
- En underbar och spontan semester


PUSS PÅ ER<3 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas vi får se bilder på pysslet sen :D

2010-11-01 @ 13:55:23
URL: http://josefineskriverblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0