Så mycket så lite kan göra! <3

I förra inlägget skrev jag att jag skulle ta nyatag och göra denna till en bättre dag. Vad passar då bättre in än att få reda på att man har inställda morgonlektioner till klockan 13,50 och sedan ha ett långt telefonsamtal med en solstråle?
-Nej inget!
Det känns som denna dagen kommer bli bra!
(även om jag inte övat övermycket till mitt prov på torsdag)
Det spelas även en massa pepplåtar på MTV, solen skiner och snart ska jag äta lunch.
EN BRA START PÅ DENNA DAGEN HELT ENKELT!!!
Snart är ju höstlovet också här, och på fredag är jag ledig.
Det enda som är minus nu är nog bara det förbaskade provet i marknadsföring på torsdag.
Annars? Jaa fan vad glad jag är idag det är som en sten av ångest och tankar bara flög iväg
-Underbart!

Nu ska jag gå och göra lite lunch innan jag tar bussen till skolan

Glömde förresten gratta Marcus som tog körkortet idag!!! GRATTIS WOHIO!  

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0