Tre tjejer och två toppendagar!

Än en gång grattis till fina Lina som tog körkortet i onsdags!

Känner att jag får uppdatera er lite.. Eftersom det är lov nu så hade vår skola, enligt tradition en halloweenfest torsdagen innan lovet. Det vill säga att det var i går. Hade en lektion i torsdags och det var marknadsföringsprov som jag inte ska nämna något om.. haha. Mamma kom och hämtade mig på skolan efter provet sedan åkte vi till MAXI och handlade lite fika innan vi åkte till sjukhuset för att träffa farmor. Efter besöket på sjukhuset for vi vidare till Svågertorp i hopp om att hitta något som kunde vara till hjälp när det gällde utklädnaden till festen. en kvart innan jag skulle till Lina hittade mamma ett oranget typ på Stoff och Stil. Perfekt! Jag blev pumpa.

Vi tog bilen direkt när jag kom till Lina och parkerade i pappas parkeringshus inne i Malmö. Det blev middag på Subway och sedan körde vi vidare till skolan för att hjälpa till med dekorationerna till kvällens fest. Kvällen var rolig men det roligaste på hela kvällen var nog ändå bilturerna med Lina.

Idag tog jag och Frida bussen till Vellinge ängar kvart i 11 för att sedan åka vidare med Lina till Nova.Det blev en heldag på Nova med tjejerna och gud vad kul vi hade! En tradition är född!
När jag kom hem vid halv fem åkte jag och mammsi till Svågertorp och gick lite på IKEA och Plantagen. Mysigt var det.
Nu ska jag nog ner och kolla på slutet av filmen med mammsi och pappa

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Anil

haha skönt att du gillar mina bilturer! Laddar upp för dina ;D <3

2010-10-31 @ 23:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0