I've got a feeling that I can't deny

Kanske är det som en vis dam sa till mig -Allt har ett slut.

Oj, ovan lät lite som om jag gjort slut med någon osv osv haha men nä så e det inte. Snarare tvärt om! Men mest syftat på att det är så svårt att veta vad människor känner och tycker om en, och oftast inser man just vad de menar när man inte är så nära som man var innan.

Nog om djupt snack! Idag har jag jobbat, trevligt som vanligt. Nu ska jag bara satsa på körskolan så jag kan ta det förbannade körkortet haha guuud så efterlängtat det är!!! Så imorron blir det körskolan både innan och efter skolan (hoppas jag). Imorron e det även dags för mössutprovning till studenten!!! + Spexfoto.. Haha ja vi får se hur morgondagen blir, antagligen kommer det komma upp lite bilder på bloggen från dagen imorron.

Nu ska jag kolla lite TV

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0