Ingen kan förutse framtiden

Ja, då va gårdagen över och nu sitter jag på pappas jobb, ja för att göra en lång historia kort.. Jag hade bokat in mig på körskolan i Malmö´både på en tisdag och en torsdag eftersom det inte fanns plats i Höllviken. Såklart hade jag bläddrat fram förlångt i loggboken, så den stod på nästa vecka.. Smart! Där kommer jag till körskolan och tror att jag ska köra, men inte det inte, det är inte förren på torsdag och det är nästa vecka jag ska köra på tisdag.. Aja, det va iallafall mysigt att åka bil ´till skolan med nästan hela familjen:) Jag Victor pappa och Oscar. NU sitter jag som sagt på pappas jobb och chillar, skulle egentligen pluggat men det e lite svårt när man lyssnar på NRJ, bloggar, kollar fejjan´, smsar och dricker kaffe. Riktigt mysigt har jag plus att jag har ett helt eget rum här:)

Gårdagen va ja, jag vet inte hur jag ska beskriva den.. Mysig, händelserik, sorglig, lessam, ja det va väldigt mycket känslor som spelade ut igår. Farfar ligger på sjukhuset igen och det är inte bra alls, farmor har krockat och verre har trillat av hästen och skadat sig..

Tack för ni läser min blogg

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Frida Lindvall

Behöver du prata, skratta, gråta vadsomhelst så ring smsa eller bara haffa mig! jag lyssnar på allt <3<3

2010-09-07 @ 17:30:15
URL: http://fridafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0