Tänk om man kunde få allt

Ja, helgen har varit fullt ös! I fredags va jag och tre tjejkompisar på Sundsinsparksfest på Strandbaden. Det blev ju inte riktigt lika kul som jag och min ena tjejkompis hade hoppats på.. Men så blir det ibland. I lördags va jag på 20års fest i en lokal i Andrslöv. Lite off var det men trevligt sällskap hade man med sig både dit och hem. Idag har jag jobbat från 12 till 18 och man fick besök på jobbet av både Alexandra, Johanna, mamma, pappa och farmor. Sen va det så lyxigt att man fick skjuts hem av päronen. När jag kom hem kom victor hit. Vi körde ner till Hamnen i Skanör och gick en runda med Ruff, efter att ha blivit sönderbitna av myggen åkte vi hem, men Victor missade min gata så vi åkte ända till Hemma kväll och köpte lite godis. När vi kom hem kom vi på att vi va sugna på jordgubbsmjölk, så vi åkte till Konsum, tror ni de hade jordgubbsmjölk? - Nä, det blev våfflor istället. Ja, ingen kommentar haha.

Nä, nu måste jag göra svenskan!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0