Gummistövlar!

Skolan, håltimmar och en dator. Det är ungefär så min dag ser ut och kommer se ut tre dagar famöver. Det är då man hoppas på att resten av dagen, när man kommit hem blir så fruktansvärt kul så man glömmer skoldagen. Även om man har varit ledig nu i två dagar så känns skolan bara blä! Men men, det är en sak som måste göras ju, nu när man bara har ett år kvar!

Som sagt, igår flyttade vi ju ut både soffan och TV:n i friggeboden. Mamma va ju mindre glad än pappa om man säger så.. Nu hoppas jag bara att vi får användning av det idag/ikväll, för där blev riktigt mysigt nu.

Kännde mig lite förkyld igår, men tog 2panodil innan jag gick och la mig så idag känner jag mig mycket bättre.

Det blev gummistövlar idag igen eftersom det regnade när jag gick hemifrån, vilket det inte gör nu.. Men det gör inget för mina gummistövlar är riiktigt fina! Svarta med rosa rosor på.

Nu börjar jag snart info layout, sedan har jag en håltimme till... Ingen kommentar, men de suuuger på att lägga schema på denna skolan!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0