Skrattanfall, fattigariddare, Pildammsparken, lassange

Åh, det är inte varje morgon man först väcks med en massa pussar och sedan av en underbart god fulle iform av fattigariddare ;)

-En bra start på dagen!

Sedan spelade vi lite spel och lyssnade på musik från MTV, jag Verre och Mathias. Vid två började vi plocka undan i köket. Jag hade riktig lyx och fick skjuts in till skolan av Mathias och Verre när jag skulle ha mitt utvecklingssamtal. När mitt utvecklingssamtal var slut åkte vi till Pildammsparken i Malmö för att gå en runda med Ruff. Riktigt mysigt va det :) Jag Mathias Verre och Victor. Efter den mysiga rundan åkte vi hem till Victor och hämtde hans föräldrars bil sedan bar det av till City Gross i Trelleborg för att handla lite mat för kvällen. Det blev kanske inte riktigt som planerat för jag och Victor kunde ju inte hålla oss för skratt, vi skrattade konstant i en halvtimme.. Ja det vi trodde skulle gå på fem minuter gick på en halvtimme, 35 minuter. Medans Verre och Mathias stod kvar i affären begav vi oss hem till mig för att laga lassange. -Riiiktigt god blev den ;) Nu har vi tagit ut soffan och TV:n i friggeboden så nu kan man kolla på TV och sova ostört :)

Nä, nu ska jag sova för jag känner att jag börjar bli förkyld... IGEN! Va fan e detta?! :O har varit förkyld i 3veckor och när jag äntligen blivigt frisk så blir jag förkyld igen! :(
En låt som spelats mycket i bilen ;)
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0