Grattis

Fan vad härligt det är att skriva blogg! Man kan skriva precis vad man vill (i princip) utan att vet vem som läser det och att det överhuvudtaget är någon som läser det. Sen är det så bra för man kan skriva precis vad man hänner och hur.

Idag har jag varit i stan med mamma, vi har haft riktigt trevligt och mysigt. Pappa bestämde sig för att vara hemma (bra val!). Nu ska jag snart till min kusin och fira honom, för kvällens andra planer blev ju inställda och jag är inte förvånad! Det brukar bli så.. Börjar jag bli riktigt trött på sånt nu faktiskt.

Ikväll ska jag inte vara irriterad, arg eller besviken, för ikväll pallar jag inte det. En paus från allt tillsammans med min kusin -Jadå!

GRATTIS CALLE 18ÅR! ;D

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0