"Vi har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt"

Så! Kom nyss innanför dörren. Idag har varit en låååång dag.. Började med körskolan inne i Malmö klockan 08,00. Efter det va jag på pappas kontor där jag pluggade körkortsteori (tummen upp!). På pappas kontor har jag fått ett eget litet rum med en överhärlig kontorsstol, för jag är där så ofta haha. Sedan va det skolan som gällde. Marknadsförig-vad gjorde vi där egentligen? -Målade kossor från "Ben och Jerry" bilden haha. Har även haft världens segaste håltimmar, då hann det ändå hända ganska mycket -Brandalarmet gick, -det blev översvämmning på en toalett och -någon smällde stinkbomber i matsalen så det luktade ruttet ägg på skolan hela dagen..

Nu måste jag plugga så jag får det överstökat!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0