Allt ska göras, och det är NU!

Tillbaka i skolan igen och den känns ju bara sååå underbart!(känn ironin) Bra planerat, ibland undrar jag hur lärare tänker.. "Vi börjar skolan efter påsklovet med en härlig håltimme på 4timmar.." KUL!!

Sitter i matsalen nu och försöker skriva klart min uppsats, men det går rent åt helvete! Jag kan inte koncentrera min för fem öre.. Det är så mycket som ska göras och runt min hör jag bara en massa babbel.. Usch, vill hem nu,nu,,nunu!! Får väl stanna kvar på skolan ändå känner jag, blir ju trots allt hämtad sedan på skolan, så det är ju bra.

Nu ska jag verkligen försöka plugga, så jag kan träna sen när jag kommer hem ;)

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0