Budskap

You don't know what you got until you missing it a lot. Väldigt fina och sanna ord från en mindre bra låt av Erik Hassle. Fast i vissa fall kommer man över den där jobbiga trösklen där allting bara är skit efter att man misst det som var så bra. Lifes goes on, man glömmer det som varit och till slut är det glömt, eller gömt kanske jag ska säga. Tills den dagen kommer då man blir påmind om det som en gång varit så bra och man går tillbaka och tror att allt ska vara som förr. En sak jag lärt mig är att det inte kan bli som förr... För det som blev fel och gjorde att man gick miste om det som var så bra sitter fortfarande i. Ibland kan det vara bra. Ibland kan det vara dåligt. Avslutar detta inlägget med orden "du kan gömma, men aldrig glömma". Konsten att kunna gömma det som hänt, låååångt bak i huvudet är otrolig, men att aldrig glömma det som hänt och ändå kunna gå vidare är ännu mer otrolig. Kanske blev lite krångligt eftersom jag är supertrött, men hoppas ni fattar vD jag menar ändå! Natti natti :) PS. Glöm inte ställa en fråga i " frågestund" jag svarar på alla frågor på tisdagkväll DS. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0