sax, tyg,nål, tråd, blixtlås..

Ger upp försöket för idag med att lyckas med min design på bloggen.. Lite bättre än helteckningsmattan var den iallafall.

Underbar dag trots vädert idag. Nu har köpt tyg till balklänningen, så nu ska jag bara sy den också, ska bli intressant att se resultatet!

Det är två tyger, ettsom är corall färgat lite tjockare och glansigt, det andra är tunnt draperingstyg som ska vara utanpå det andra tyget

Ikväll blir det en liten tjejfilmkväll eftersom man inte har råd att gå ut nu innan resan..

Nu ska jag leta lite efter studentklänning!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Ida :)

var ska du resa någonstans? :)

Jag själv ska till New York om några dagar!

2011-04-16 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0