Uttråkad till max!

Nu var jobb, lägga upp hu klänningen ska sys och ätit avklarat. I vanliga fall på en söndag hade jag legat vid TV:n och varit nöjd över att jag är ledig på måndagar medans alla andra måste gå i skolan. Dock inte denna söndagen, nu är det lov och alla är lediga (inget negativt), men ingen vill eller orkar hitta på något så jag är så jäkla uttråkad. Typ lika uttråkad som när man var liten och skulle gå i affärer och kolla på kläder till pappa.. 

Om bara några veckor åker jag till London och jag längtar som in i! Det ska shoppas och sittas på ute serveringar och bara njutas av att komma bort. Wonderful!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: lisa

vad kul med london!

när åker du och med vem? :)

2011-04-21 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0