Viljan

Att vilja så mycket så man nästan har abstinens, men inte kunna träna för att man är förkyld, det suger!

Varför finns det så många måsten? I min värld är måsten sådana saker som man inte vill eller orkar ta tag i. Som till exempel jag måste städa mitt rum nu för det ser rent (höhö) ut sagt förjävligt ut och är i akut behov av att städas. Hade jag velat och haft lust till att städa det hade det nog gått på 30min, men nu har jag 0 lust till det, vilket gör att om jag hade börjat städa hade det tagit 4timmar.. Sedan har jag ett eng arbete att göra, det har jag inte börjat på och det ska vara inne på onsdag.. Istället väljer man att göra det som man inte måste men det som man har lust till och oftast det som är helt onödigt och inte gör någon nytta alls. Konstigt men sant!

Har precis badat Ruff, så nu ser han ut som en liten råtta, haha. Nu ska jag snart börja på maten!


PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0