Årets 2:a kräftskiva

img_9851 (MMS)

I gårkväll var jag på augustis och årets andra kräftskiva. Detta hade jag på mig - svart klänning-Cubus, skärp-Danmark, skor-London och kofta-BikBok. Det var lite kallt mot kvällen, men som tur hade dem fixat filtar till alla. Kvällen var riktigt trevlig trots att det var en tant som irriterade mig sjukt mycket! Har jobbat hela dagen idag och är riktigt nöjd med min arbetsinsats haha. Fast jag inte jobbar så mycket, men har jobbat där några år nu så börjar jag faktiskt tröttna på det. Det är inte arbetskompisarna (för nu har vi riktigt trevligt tillsammans, skojar, skrattar och hjälps åt med allt) utan det är kunderna. Sikka stolpskott det går på Mobilia som äter hos oss.. Ibland blir man nästan lite mörkrädd. Det är gamla fyllon, sura gubbar, översminkade tanter, skrikande ungar och folk som har mer än en skruv lös.. Så klart finns det "normala" människor också, men dem är få. Nä nu ska jag ta och borsta mina tänder innan jag hoppar ner i sängen! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0