Attans..

img_6525 (MMS)

Såg nyss att inte ens hälften av alla dem bilderna jag tog imorse hade kommit upp på bloggen... Så typiskt. Skyller på dålig mottagning i internet. Jag har innan skrivit om hur jag kan ligga i sängen på kvällarna och inte våga somna, för att rädslan om att drömma mardrömmar är så himla stor! Nu har jag insett att det är inte att somna jag ska vara rädd för, det är att vakna. För det är ju faktisk inte alls i närheten lika hemskt att drömma mardrömmar som att uppleva sådant på riktigt. Eftersom ingen kan förutspå livet du eller jag lever, så har min rädsla fått en ny tanke, den har inte vänt helt, för jag vill inte vara rädd för att leva, vilket jag verkligen heller inte är, men mina tankar är helt klart i ett virrvarr just nu. Hoppas ni kan somna (vilket jag inte lyckats än med..) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: william

dåligt internett;D



SV; haha oki;D alla tycker olika^^

följa varndra på bloglovin:D?

2011-08-12 @ 15:46:36
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0