Det skulle vara sol!

img_3810 (MMS)

Godmorgon alla underbaringar, som är lika snabba på att hoppa upp ur sängen som jag, såhär en grå lördag(smorgon). Till er andra finisar, gó middag. Usch, vilket väder vi har.. Tanken på en semester långt från Sverige till ett soligt land bara växer, lika mycket som vattenpölen utanför vårt hus. Så snart blir det väl en liten resa till solen! För jag klarar inte denna Svenska "så kallade sommaren..." Har precis avnjutit en väldigt god frulle tillsammans med min pratglade bror. Snart ska jag hämta Josie, för att sedan åka vidare till Trelleborg och handla. Vi beger oss på måndag och det kommer bli sååå awesome! Nu måst jag gör mig iordning! ha en bra dag. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0