Kräftskiva

img_4008 (MMS)

Min outfit på kräftskivan: topp -London, kofta -BikBok, shorts -H&M, skor -London, Armband -Lindex. Igår va det kräftskiva hos Marcus. Mycket trevlig hade vi! Ton med kräftor och räkor, hembakat bröd och paj, sång, snack, skratt och poolbadande -mycket mysigt! Idag har jag jobbat heladagen lång. Förväntade mig att någon av mina vänner ville följa med och kolla när Veronica Maggio uppträder ikväll, men ikke, istället var min bror så söt att jag fick följa med han och hans kompisar. - But nothing's for free... Vi hoppade bussen så jag får köra, men det kan jag gå med på för ikväll! "Tack för du bryr dig när alla andra vänder ryggen. Tack för du säger det alla tänker. Tack för att du vet att om sanningen sårar så är det bara den som kan göra mig starkare. Du känner mig utan att jag ens sagt något. Tack för att du är en riktig vän" Nu ska vi hoppa in i bilen! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0