Regnmys i København

Idag ser det lite regnigt ut när man kollar ut genom fönstret. Men det ska inte hindra oss från dagens planer att åka till Danmark. När vi berättade för pappa att vi skulle till Danmark idag blev han helt besviken för han jobbade och inte kunde följa med. För vår del tycker jag det är rätt skönt att han inte hänger med (just idag iallafall) kan vara mysigt med en liten "mor o dotter" -dag. Har haft dem sjukaste drömmarna i natt.. Drömde att jag och min pojkvän var o campade så var där en mördare på campingen och att vi mördade honom med ett konservburkslock.. Ja efter den mardrömmen kunde jag ju inte sova alls. Fy för! Trots alla odds lyckades jag iallafall somna och sov ända fram till kl tio. Vaknade av att mamma fixade frukost i köket. Man hörde kaffekokaren, äggen som kokte, tidningen som bläddrades i, kylskåpet som öppnades och stängdes, kranen och radion som spelade morgonmusik. Riktigt härligt! Nu ska jag gå och göra mig iordning! PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0