Sommar, sommar & sol!

Sommar för mig är så mycket mer än bara sol och bad. Det är glädje, spontanitet och minnen. Det käns inte riktigt som -juni -juli -augusti har (/är) varit sommar. Iallafall inte den sommaren jag mins sedan dem 19 andra gångna åren. Sommar för mig; - bada i havet + (har gjort) - hoppa från en brygga ner i havet - (har inte gjort än) - natt dopp i havet - - Springa barfota över en äng - - klappa kossor - - Falsterbo horse show + - åka utomlands med familjen + - ut och segla med båten - - sova i båten - - dags utflykt till Ystad samt Hallonlunda - - äta glass på Kanalkiosken + - skrika "nu har jag sommarlov" vid brunnen på Boltenseirnsvägen + - fika ute i solen på espresso house + - äta en hel skål med jordgubbar + - plocka smultron och trä dem på ett grässtrå - - slappa i hängmattan - se solen gå ner över Öresund + - festat tills det blev ljust ute + - spelat volleyboll på stranden+ - gillat på stranden + - åkt rullor genom hela byn + - cyklat vart än jag ska - - dansat i regnet + - badat i havet när det regnar - - gått barfota + Detta är bara en del av min "Sommarens måsten" -lista. Innan sommaren är slut så ska jag ha hunnit med alla dessa sakerna plus lite till som har med sommaren att göra! Vad är era sommar-måsten? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0