Spelar pappas skiva från 69.

img_1731 (MMS)

Så många idioter det finns ute i trafiken. Får spel! Speciellt nu under festivalen, folk tror dem äger gatorna.. Nog om idioter i och utanför bilar.. .. Kom precis hem från Malmöfestivalen med min bror och hans kompisar. Riktigt trevligt hade jag. När vi skulle gå till bilen efter att Veronica Maggio spelat (som är så jäkla bra!) fick min käre bror för sig att han skulle ha cola. Så vi gick in på en liten godisbutik (eller vad man ska kalla det? Tidningsaffär?) och köpte en cola, jag tyckte han kunde köpa en glass till mig, så jag fick en GB-sandwich. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit en så hård glass som den! Man kunde knappt bita i den, det var nästan som tänderna hängde med när man lyckades bryta en bit av glassen. Så vi gick tillbaka med den och efter mycket om och men fick jag ta en ny. -Ni tror inte att den var lika hård..?! Aja, jag fick min glass iallafall trots att den var hård som sten. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova så natti natti:) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0