Stress stress stress och lite till stress

img_2547 (MMS)

Fan! Varför varför varför blir det ALLTID såhär?? Jo för det är mig vi snackar om.. Glömde plånboken med både buss och bankkort i pappas bil och nu har han kört till jobb. Notera att jag märkte att jag hade plånboken i bilen 7min innan bussen skulle gå till jobb.. Så nu har pappa fått vända om för att hämta upp mig eftersom jag inte kommer någonstans. Ibland önskar jag att jag bodde inne i stan. Iallafall.. .. Andra dagen på jobb idag då. Ska bli hur kul som helst! Skönt att kunna ha sina egna kläder på sig på jobb och slippa lukta mat när man kommit hem :) efter jobb ska jag träffa Josie :) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0