SV; Frågestund

Ja, jag vet att jag är seg, kanske lite väl seg ibland...
But anyway. Här kommer svaren på era frågor;

* Vilken skola gick du på?
- Jag gick på Kunskapsgymnasiet i Malmö men innan dess gick jag på Ljungenskolan i Ljunghusen.

* Ska du söka vidare?
- Nope, jag har inte sökt vidare till något nu denna terminen, funderar på att läsa någon språkkurs sedan till våren.

* Vad fick du för snitt på gymnasiet?
- Oj.. Vet inte riktigt, tror det var runt 17-18 kanske? Får kolla upp det hehe.

* Vad tycker jag om att ta en fika med en läsare?
- Jo, det hade varit riktigt trevligt, då hade jag fått se vilka mina läsare egentligen är, det enda jag ser och vet om er är ju det ni kommenterar i min blogg.

* Hur är din relationsstatus?
- Singel och sökande?.. Nä men singel och livsnjutare :)

* Var jobbar du?
- Kniv och Gaffel sedan tre år tillbaka

* Vad har du för planer efter skolan?
- Hitta ett "riktigt jobb", dock måste jag finslipa mitt CV, vilket tar en väldas tid..

* Ska du till Malmö festivalen?
- Skulle egentligen dit ikväll, men det blev ändrade planer. Lär väl åka dit någon dag denna veckan, iallafall på söndag då Veronica Maggio spelar.

* Hur ofta tränar du?
- Försöker att träna tre gånger i veckan, men nu har det blivit lite "från & till" I och med dem olika resorna.

* Vad är ditt bästa sommarminne från sommaren 2011?
- Måste nog säga att det var hela den senaste semestern, min och Josies cykelsemester, från Höllviken - Nybro.

Hoppas ni är nöjda med mina svar :) Sorry att jag inte svarat tidigare :(

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0