Tack Farmor!

img_7549 (MMS)

Eftersom vädergudarna valde att inte alls vara på vår sida och ge oss lite solsken, eller iallafall uppehållsväder, så blir inte turen av förrän på måndag. Lite ledsamt och tråkigt käns det ju när man planerat allt, handlat och till och med fixat cyklen för en mini-semester och sedan får skjuta fram det pga regn.. Aja, vädret innebär bara mer taggning och kanske en chans att packa allt rätt och klart? Haha. Nu ska jag bege mig ut i ovädret. Känner för en liten promenix, och det är så mysigt att gå med lurarna i öronen och se regnet falla uanför paraplykanten. Rotade runt lite i garderoben innan och fick tag på denna tröjan. Riktigt mysig och i sjukt härliga färger. Har aldrig använt den innan, men jag har farmor att tack för jag har den, för det är hon som stickat den ;) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0