Kan jag inte?

Ny design again!

När folk säger till mig; "gör det inte" "du kommer aldrig klara det" "det är ingen som lyckats innan, så du kommer heller inte lyckas" "Du är slö" "Du är så jäkla seg" "Skit i det".
  Då får jag en kick att göra just det motsatta. Säger någon gör inte det -Så gör jag det, för vad kan hända? Det är ju inte riktigt så att världen går under? Eller.. "Du är slö och seg". -Jasså? Kolla nu då! Jag är snabbare än du någonsin varit!
 Man kanske kan kalla det för att jag har någon sorts tvärtemot-jagskabannemigvisadigattjagkan-jagärbättreändutror-fixidé. Det är bara så jag fungerar, andra är tvärt emot vad jag är, dem kan inte ta kritik och vända det till något bra som gynnar dem själva. Båda tycker jag är bra egenskaper, men döm inte boken efter dens omslag, för det är inte förrän du läst den som du vet hur den är.

Eftersom min käre bror inte vaknat än (och han började nog inte förrän vid ett.. hoppas jag för hans egen skull) så får jag gå ut och väcka honom. Sedan blir det lunch och en liten tur med Ruff innan jag beger mig rullandes till Josefine för att lämna lite bilder.

Kan lägga upp lite av dem bilderna jag ska lämna. Bilderna är från vår cykelsemester 2011. 16 mil - 10 timmar på en cykel - skratt i mängder - snack - godis och en jäkla rumpvärk!









Låter bilderna tala för sig själv..

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0