Malmöfestivalen

Helt seriöst, börjar tröttna på kriget mellan mig och myggorna nu :(
Efter att ha dödat tre myggor igår kom hela deras släkt för att hämnas...

Ska jobba lite senare idag, sen ska jag inte till Malmöfestivalen. Har faktiskt inte varit där inne alls detta året (eller jo, när jag var där inne med min bror och hans kompisar och åkte in snabbt för att kolla på Veronica Maggio). Alla andra år har jag varit inne på MF varje dag, men inte i år. Tycker det har förlorat all sin charm och glans. Förr var det något man såg fram emot under hela året. Man hade koll på alla artister som skulle spela, man hade koll på var dem godaste matstånden fanns och man visste att alla skulle dit. 

Innan jag åker in och jobbar ska jag försöka masa mig till solariet, det var en evighet sedan sist! Sen ska jag byta en klänning mamma köpte och ångrade sig för "en tant som jag kan inte har sånna klänningar".

Nu ska jag bege mig åter till städandet..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0