A long lost friend <3

img_4504 (MMS)

Det var en hel evighet sedan jag träffade den människan som har betytt så himla mycket för mig, men idag träffades vi! Vi har inte setts på mer än ett halvår sedan. Riktigt mysigt, roligt och trevligt att träffas och bara kunna snacka om exakt allt! Underbart! Inte tyst en enda sekund. <3 Ibland bara hatar jag att jag inte kan komma till skott. Att jag tror att gräset är grönare på andra sidan, fast det egentligen inte är lika grönt alls som på den sidan man är just nu. Och att jag inte inser det förrän jag har kommit över till den andra sidan. För då är allt på den första sidan borta, det finns inte mer, och kommer aldrig mer finnas igen. Hoppas ni har en bra lördag:) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0