En underbar kväll

Har ni också suttit och hejjat på när ni kollat på en film? När det är en riktigt romantisk scen och man bara tänker "kyss henne, kyss henne, men vad e ditt problem?? Kyss henne då!!"? Sen går killen sin väg och man tänker "varför kysste du inte henne när du hade chansen?".

Nä, det är inte alltid så lätt.

För ett tag sedan så såg jag en romantisk film tillsammans med min killkompis. Då hamnade tjejen och killen i just ett sådan läge där man tänkte "men kyss henne dåååå!". Fast istället för att tänka det, så sa jag det högt. Då svarade min killkompis "varför just killen?" jag svarade "va? Vadå varför just killen?" "ja, varför ska det just vara killen som kysser tjejen?, och inte tjejen som kysser killen?" jag svarade "men det är väl självklart att det är killen som ska kyssa tjejen!" han svarade "nä, jag tycker tjejen ska ta initiativet och kyssa killen".
Ja, som ni förstår så ledde detta ingen vart än till en lång diskussion om vem som skulle kyssa vem först och varför det var just så.

Ibland önskar jag att filmer inte var så förutsägbara menmen vad hade det då blivit för film?..

Ikväll har jag tillsammans med sällskap avklarat den sista disneyfimen på min dator, Anastasia. Vi hann även med "Just go with it".

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0