Fredag kväll

Ännu en gång har det blivit fredag och kväll och än en gång sitter jag hemma framför TV:n med mamma och pappa.
Eller snarare satt, för nu ligger jag i sängen och ska snart soooova.
Ögonen har hunnit bli grusiga allt förmånga gånger ikväll och jag känner bara att nu är det dags att sova. Men än en gång ligger jag i sängen och kan inte sova.
Den senaste tiden har jag haft så fruktansvärt äckliga drömmar. Drömmar som egentligen inte är äckliga för någon annan än mig, men så var det ju också mina drömmar, eller ska jag kanske säga mardrömmar. Dem är inte äckliga för det handlar om monster, krig och sådant, utan för dem är så himla verkliga! Dem handlar om saker som hänt, om personer jag varit med och som betytt någon speciellt i mitt liv, sedan fortsätter drömmarna, dem fortsätter som om dagarna i mitt liv fortsatt flyta på som vanligt involverat med dessa personer.
Usch fy!
Jag vill inte ens tänka på det.

Hoppas bara att jag slipper det i natt. För tro det eller ej, det tar på krafterna att drömma/ha mardrömmar, man är helt slut på morgonen när man vaknar och resten av dagen.
Jag orkar inte vara trött och sliten imorgon för jag har drömt. Hellre trött och sliten för man har levt dagen ut till fullo då.

Sov gott:)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0