Inte en torr kind..

Åh, herrgud!

Kan garanterat säga att jag har aldrig bölat så mycket till någon film jag någonsin sett.
Bölade mig genom hela filmen, från början till slut, och jag är verkligen inte den som bölar till filmer.
Sist jag riktigt bölade till en film var till Micke och Molle, när tanten skulle säga farväl till Micke.
Så det var nog tur att jag såg Dear John själv.

Nu kan jag knappt se tangenterna och jag är helt röd i ögonen.

Så mitt filmtips; Om ni vill se en en riktigt bra film som handlar om äkta kärlek, som har mycket känslor och tar fram mycket känslor samt som inte är som någon annan kärleksfilm (jag iallafall sett) så rekomenderar jag starkt Dear John, för det är en riktig bölar-film.


Nu ska jag sova..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0