Julestök

Marcus som "gästbloggade" igår haha, därav textutdraget från manuset till Rocky.
Förrutom att han gästbloggade här så bakade vi lussekatter som han lyckades bränna!!
Så det såg ut som bakpotatisar..

Sen kollade vi på någon film, kommer inte håg vad den hette, men som vanligt såg vi inte så mycket av den för av någon konstig anledning så lyckas vi snacka sönder filmerna vi kollar på.. Men det gör ändå inte så mycket, för dem vi väljer brukar suga..
Haha, ska man kolla film med mig, så ska man inte låta mig välja film.

Idag har jag tvättat, städat och bäddat rent min säng. Känner mig som en liten hemmafru. Vilket inte är positivt, haha, för jag hatar det!
Jag förstår inte hur vissa kvinnor vill vara hemmafruar, det måste vara jättetråkigt ju!

Japp, tro det eller ej, men familjen Lundh är inte ute i sista stund detta året, vi har redan fixat gran OCH pyntat den!

Imorgon är iallafall mammsi hemma med mig hela dagen så då blir det inte lika ensamt här hemma! Sen är det ju riktigt julebak imorgon eftermiddag, och det gillas! Det ska bakas pepparkakor och käkas deg samt göras pepparkakshus. Pappa och Oscar har utmanat mig och mammsi i pepparkakshus-tävling, eller som dem kallar det "pepparkaks-skulpturs/byggnads tävling". Vi får väl se hur det slutar haha för enligt pappa så skulle dem smälta halstabletter och ha det som fönster.. Erhm, ja, jag och mamma har ju en lättare idé för fönster, men aja, dem får ju göra hur dem vill ;)
Ska bli kul att se hur dagen slutar imorgon!

Lovar en uppdatering imorgon så ni kan få se hur bakandet slutar.

Nu väntar jag bara på att pappsi ska komma hem så jag kan påbörja maten för jag är svinhungrig.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0