Mhm!!

Yeah!
Mitt liv är så jävla bra nu! Älskar det!

Speciellt dagar som dessa.
Asså silken dag!
Mer perfekt dag får man ju leta efter.

- Fick världens bästa väckning i morse; ett samtal om att jag vunnit en resa till London. Jag, Carro, har vunnit och vunnit högsta vinsten, en resa till London och det är fortfarande som om jag drömt, kan inte riktigt fatta det.
-hade mysmorgon med mammsi. Jag fixade hennes nya telefon och lite sånt.
- jobbade för första gången på Konsum 4-9. Riktigt bra gick det!
- kom hem åt och pyntade den nyintagna julgranen, riktigt fin blev den.
- va ute en lång runda med Ruffemannen.
- nu ligger jag i soffan och väntar på att HIMYM ska börja på 6an.

Kan det bli bättre?
- Skulle knappast tro det va!

IIIIIH!!!!!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0