Min mysdag

Sikken helg!

Lördag;
Jobb från 08-15 sen blev det middagsfix med familjen. Efter det var det förfest och sedan utgång. Det blev en lååång dag och kväll då jag inte var hemma i sängen förrän klockan halv fem.

Söndag;
Jobb från klockan 12-18. Vi fick kakor över från jobb så jag åkte hem till farmor och farfar med dem. Dem blev överglada som vanligt, känns bra! Sedan blev det lite middag med familjen och jag däckade i soffan vid TV:n och var i princip omöjlig att väcka..

Idag vaknade jag klockan ett. Ingen ångest över det haha, vilket jag hade haft i vanliga fall..
Tog denna dagen till att julmysa med mig själv och Ruff. Så nu sitter jag och gör underbar karamell-kola och kristyrflingor att hänga i granen.

Vad hittar ni på en måndag som denna?

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0