Resångest!

img_6493 (MMS)

Ja, jag vet, jag var nyss iväg på en helt underbar och oförglömlig resa tillsammans med Karro, men nu har jag riktig resångest och vara-hemma-i-Sverige-deprition. Jag vill bara iväg igen! NUNUNUNU!! Ja jag ska iväg till Spanien med kusinerna till nyår, men jag kan inte bärga mig så länge! Jag måste få komma iväg innan dess. Så jag har redan nu börjat kolla på ytterligare en resa till London, hehe. Ja kalla mig knäpp eller vad du vill, men en sak vet jag iallafall; jag klarar inte att vara hemma i Sverige längre, bland otrevliga människor, tråkigt väder och pisse-tråkiga vardagen med alla måsten. Jag vill ut, bort från Sverige till andra länder, länder där man säger "sorry" ifall man råkar stöta till någon istället för att man får en bitchblick, till ett väder som inte är så jäkla deprimerande! Mina drömmar om en långresa kommer alltid finnas. Frågan är bara: när blir drömmen sann? PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: martin.

Trodde först det var jag som skrev, så jäkla sant.

2011-12-05 @ 00:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0