Hemma igen..

Då var man hemma i Sverige igen.
Kallt och tråkigt väder, blåsigt och riktigt deprimerande..
Så bestämde mig för att fixa lite mysigt, så jag tog bilen till Rusta och handlade lite julpynt, ljus och annat mysigt. Det är typ det jag har sysslat med hela dagen. Mitt rum blev så himla fint! Och mysigt också för den delen.
Nu sitter jag i köket, spelar julmusik, har tänt ljus i hela huset och bara njuter av kvällen.

Jag vet, jag skriver alltid det när jag kommit hem från en resa, men fan vad jag vill tillbaka, vill inte vara hemma, vill inte vara i Sverige, vill inte komma tillbaka till verkligheten igen!
Resan var heeelt underbar!
En massa, massa, MASSA shopping! Så pass mycket att vi var tvugna att köpa en extra väska att checka in + att vi var tvugna att betala för 6kg övervikt... Aja.
En massa skratt, en massa människor, julpynt, fint väder, promenixande, fotande, olika restauranger och en hel bunt nya upplevelser!
I LIKE IT!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0