.

Jag tror jag har funnit mig en ny hobby på mina håååååltimmar, sitta och kolla på folk i skolan, vara inne på FB på min lilla dator och lyssn på musik. Sikka idioter vi har på vår skola alltså! (undantag från vissa) Helt otroligt!, tyvärr är det ju inte bara i skolan man stöter på idioter...

Efter att mamma har varit i Sydafrika nu i tio dagar, åker pappa till Stockholm i tre dagar. Det betyder att jag har bil ytterligare tre dagar till!! Wihoio!

Lyssnar på en så jäkla bra låt nu, har haft den på Ipoden ett tag, men har aldrig rikitgt lyssnat på den. Så nu i morse började den spelas för jag hade tydligen lag in den på min spellista på Ipoden.

Nu ska jag snart äta lunch, väntar bara på att Lina ska bli klar med sitt PH-samtal! Åh vad jag är hungrig nu.. Haha..

Försökte hitta några bra bilder att "piffa upp" bloggen med, men jag kunde inte  hitta några på denna datorn.. Alla bilder jag lägger in, lägger jag in från min andra dator, lite tråkigt för denna är helt tom menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0