Living in my dreams

I natt har jag verkligen levt i min drömvärld. Allt va underbart, eller nja, inte underbart, men det var liksom så som jag egentligen vill att allt ska vara. När jag sedan vaknade så trodde jag att min dröm var sann, att allt det som jag drömt var sant. Sedan när jag började leva dagen, så insåg jag att grej efter grej inte rikitgt va så som jag hade föreställt mig i drömmen. Det var inte min drömvärld jag levde i, det va den rikiga världen, men vem har sagt att den riktiga världen inte är så pjåkig? Men det finns ändå grejer som man gärna hade velat ändra på.
   Hade jag levt i min drömvärld, eller fått styra precis allt för en dag, så vet jag precis vad jag hade gjort. Jag kan inte säga vad jag hade gjort, men det hade fått folk att ändra syn och uppfattning om vissa saker.

Nu ska jag fortsätta städa mitt förbaskade rum.. Hittade även lite kläder som jag hade tänkt sälja, så är du sugen så kommer det upp lite bilder snart ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0