Not on top...

Just nu är jag inte precis på topp om man säger så. Jag älskar att skratta och vara glad, men nu på sistonde så har jag varken lett eller skrattat. Det känns konstigt, men det är något som inte stämmer..

I vilket fall som ska det bli skönt att komma bort ett tag, på torsdag bär det av till shoppigens stad! Ska bli hur underbart som helst! Dock saknar jag min lilla box väldigt mycket, får inte träffa honom förrän på tisdag eller onsdag nästa veka, känns som en evighet sedan vi sågs.

Sen måste jag bara berätta hur kul jag tycker det är med er nya läsare!!

Nu ska jag snart bege mig ut i den kalla blåsten med min lilla Vovvsing

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0