Rastlösdag

Såååå, nu är det snart en ny dag.. Dagen har varit lite.. hur ska jag säga, rastlös? Började med en lååång sovmorgon och jag slapp ta bussen till skolan för min otroligt snälla pappa kom och hämtade mig och körde mig till skolan! I like! Hade webbdesign i en timme sedan begav jag mig hemåt. Eftersom mitt träningskort har gått ut, så fick jag ta mig ut och träna på det "gamla goda viset" blev en lång löprunda i skogen och nere på stranden med Ruff. Äntligen har konditionen bättrat sig och jag är på G igen! Känns skönt, blev nästan lite rädd när kondisen va så dålig haha. Efter en härlig runda, ett styrkepass och en riktigt härlig dusch kom Lina och kollade film med mig, "Bank job" rikitgt bra film!

Åh, jag hatar när man kollar på TV och reklamerna sätter sig på huvet!
Snabbt, stabilt och jätte jättebra....ÅRGH!



Nu ska jag snart bege mig till min egen säng för just nu sitter jag i min brors säng. Eller säng och säng mer soffa..

Natti natti

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Linis

Snabbt stabilt och jättejättebra!

2011-02-10 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0