Sommar sommar sommar ge mig sommar!!

Sommar sol linne shorts hatt och lov hade inte suttit fel just nu..

Tyvärr är det

Vinter mörker molnigt dunjacka långbyxor halsduk och mössa som gäller för tillfället...

Kan vi i Sverige inte bara få sommar nunununununu! Eller vår iallafall och strålande solsken? Det hade varit alldelses underbart! Då hade jag kunnat sitta ute på terassen med mitt kaffe, lyssnat på fågelkvittert, kännt hur solstrålarna brännde i ansiktet (och pluggat, för det är de jag gör just nu..) Wonderful!!

Man säger att man inte ska se fram emot saker så mycket, för då brukar det inte bli bra/kul, men kan man göra annat än att längta till den underbara sommaren? Tror inte det. Sommaren är liksom då friheten är större, som politikerna i Vellinge skulle sagt när de kom in i Vellinge kommun, här och nu är friheten större (och skatten lägre) höhö..

Längtar man rikitigt mycket till något så känns det som det aldrtig kommer ske eller att den tiden ska komma, men hur gör man för att inte kunna längta till olika saker ska ske? För mig är det nästan omöjligt! Men jag har nog kommit på ett litet knep, jag tänker att den tiden jag längtar till kommer komma i vilket fall som, och eftersom tiden går fortare när man har kul så är det bara att ha kul, så vips är den tiden här som man längtat efter! Då är ju det stora plusset att man har haft kul innan den tiden man längtade till också! Sedan finns det ju klart saker som inte är så roliga att göra, som man måste göra.... Typ läxor! Blä på det! Sitter nu och försöker få hop något bra, men hittar inte mina papper, nu vet jag varför jag ska ha med mig väska till skolan....

Nu ska jag snart ut med Ruffemannen, sedan blir det skola i 50min (lönt?)



Bara för att dessa bilderna ger mig sommarfeeling så delar jag med mig till er! :)
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0