The time we can't go back to

Åh, nu har jag riktigt vårkänslor! Även om det inte är typiskt "vårväder" här i Sverige så känner jag att snart, snart är våren här och efter våren kommer ju sommaren!

En massa resor står på schemat; Roadtrip, London, USA, Turkiet, Dubai och några fler som jag inte rikitgt tänker avslöja nu!

Nu sitter jag i soffan med min underbara gosehund och ska snart göra mig iordning. Jag kan inte förstå att jag aldrig slutar förvånas av personerna i min närhet och deras handlingar.. Det är bara sjukt, trodde faktiskt inte det skulle kunna bli såhär.

Nu till något roligare! När jag och min vän Cassandra var i Turkiet i somras åkte vi in till staden Marmaris och träffade en turkisk man som började prata svenska med oss. Vi tog en massa bilden under vår resa och blandannat en med honom. Vi lovade honom att vi skulle skicka bilden till honom, och nu, ett halvår senare skickade jag iväg bilden.


Marmaris 2010 Cassandra Sali Carro

Nu ska jag kasta på mig lite kläder och gå en ruffrunda med min gosehund!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0