I bland kan man inte göra annat än att älska eleverna på min skola!

Varför är det så, när man inte har datorn framme har man en massa saker i huvudet som man vill skriva på bloggen, men när man väl tar fram datorn är alla tankar borta och man kommer inte på något alls att skriva..

I vilket fall som, så var vi på Vallåsen igår med skolan. Såg verkligen fram emot att få åka sowboard åtminstonde en gång denna vintern. När vi kommer till Vallåsen med bussen ser vi backarna... Heelt isiga och vädert var piss, det regnade först, sedan blev det snöblandat regn och det var som att åka i slushice.. Så det blev mer wakeboard utan drag, istället för snowboad.. Men det är alltid lika kul att se Kunskapasgymnasiets elever åka skidor! Majoriteten åker i mjukisbyxor och skidjacka eller i bara tights och skidjacka, härligt att sitta med det på bussen sen! Man får verkligen se upp i bakcen för den ena ligger här och sen andra ligger där, så det blir lite slalom haha. Kul är det iallafall!

Efter dagen på Vallåsen skulle jag och Lina egentligen till KB, men det blev framskjutet till Slagt idag. När jag kom hem igår tog jag ett varmt bad. Bara jag som inte tycker om att bada? Efter det badet var det i princip omöjligt att hålla sig vaken.. Jag åt lite sedan la jag mig i soffan och somnade sekunden senare, så trött var jag.

Innan Slagt idag ska jag och Lina äta här hemma, men nu ska jag snart bege mig ut med Ruff

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0