Musik, bilder och minnen

Finns det något man kan störa sig så mycket på som på Spotify reklamerna? När man sitter och ska ta det lugnt, har fest lyssnar eller helt enkelt bara lyssnar på lite härliga låtar, så rätt som va de kommer en jäkla reklam om bindor? Vad är det?! Snacka om att förstöra stämmningen Haha..

Innan jag åkte till London, när mamma va i Syd afrika gjorde jag ett fotoalbum, på det "gamla viset". Rikigt mysigt var det att sitta i köket och pyssla lite. När man kollar på de bilderna får man liksom lite pirri magen. Man kommer håg minnena från den tiden bilden visar, och livet känns bara så underbart, för bilderna visar bara de lyckliga stunderna i livet. De visar inte det som har varit dåligt i livet, för man tar inte foto på något som är dåligt, för man vill inte minnas det som är dåligt, man vill minnas det som är bra.
"Antagningen till Elite models, solig promenad på stranden, modell för en dag på Model Lab, USA resan 2008. Motenegro seglingen 2009, bakkvällar med vänner, skridskor en soligdag 2010, kompisars fester, bokning av resor, shoppingturer, Nyår, Tivoli, London 2010, valborg, filmkvällar, födelsedagar, min 18års dag, fotodagar, körkort, utekvällar, min familj, mina vänner, allt är så underbart!"





Jag vet att dessa minnena aldrig kommer tillbaka, men jag kan säga att det är minnen och tider som jag saknar och kommer minnas hela livet.

Sommaren 2008 och 2010 är de bästa minnen jag har!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0