Blogg

Att skriva blogg är bra iblan och dåligt ibland. Du kan skriva exakt det du själv vill, men då får du också ta konsekvenserna därefter. Själv tycker jag det är en sådan befriekse att jag själv kan bestämma när och vad jag ska skriva, ibland får jag sitta och tänka vad jag ska skriva, men det är inte ofta det.. Oftast kommer det av sig själv! En gej jag tycker är bra är att man kan bläddra tillbaka oc se vad man skrivit innan. Inte för att jag alltid vill veta vad jag skrivit för oftast skriver jag ner det som hänt under dagen redan på kvällen. Har jag haft en underbar dag och varit glad, kan det höja min dag med 100%, men har det varit en dålig dag, kan jag ångra att jag läst det, för då sänker det en bara ännumer och sedan börjar jag grubbla över varför det var så, varför gjorde den si osv..

Aja, idag har jag bara varit i skolan och sedan skickade jag in ett arbete. Nu på kvällen ville jag träna, men Emme var inte lika pigg på det som jag var, så det slutade med att vi körde min bror till gymmet och sedan tog vi en glass ;)

Nu ska jag snart sova :) Så natti natti på er alla <3

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0