Godnatt och sov så gott

Ni vet, när man har en känsla av att något inte är så bra, något man gjort, sagt eller när någon annan gjort eller sagt något som kanske inte var sådär jättebra, sån känsla har jag typ nu, men den är lite annorlunda. Det är mer att jag känner att någon i min närhet inte mår så bra som den personen själv påstår..

Nu till dagens träningspass som var lite annorlunda, haha, men kul var det! Nästa gång blir nog lite seriösare.. Eller vad säger du Emme? Nu har vi kommit igång iallafall och nu ska vi bannemej visa dem att vi kan ! haha

Åh, sen fick jag mina bilder från Fuji idag, riktigt nöjd är jag!!!


Nu ska jag snart sova, så natti natti

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jadå vi ska fan visa dem!! Vem är det som mår så dåligt? då har vi något gemensamt jag och den personen.. :) puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0