Kick ass!

SHIT! Sikken start på det nya året!! Grymmt bra! I like!!!

Några som fyllt år, grattis till alla er!!

Vissa vänner har redan visat vad de går för och är inte värda att vara vän med, och andra har visat en helt annan sida än den jag sett innan och är mer vän nu än någonsin innan. Sen har jag fått många nya härliga vänner -Tummen upp för er!!

Nu börjar snart skolan igen, får se hur det blir då, men hoppas att även det kommer bli grymmt bra, för vet ni? Nu är det bara 5 månader tills jag tar studenten!!!! Woho! :D

Känner att 2011 kommer bli ett grymmt år!

Idag har jag haft en rikitgt mysig dag i Trelleborg med Victor, vi har gått lite på Valen och sedan tog vi en fika :) Nu sitter jag här på golvet och bara njuter, fan vad bra humör jag är på!! 
-It feels good!
 


PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0